Wie is er aansprakelijk bij reparatie schade aan een smartphone?

Ik heb onlangs mijn Iphone 4S laten repareren bij een gsm winkel in Eindhoven. bij deze reparatie is hij defect gegaan en is hij onbruikbaar. hij kan gerepareerd worden voor 80 euro, maar voor wie zijn die kosten. de gsm winkel die hem beschadigd heeft of ik? en hoe kan ik aantonen dat ik in mijn recht sta?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik wil je adviseren om naar het juridisch loket in eindhoven te gaan:
http://www.juridischloket.nl/contact/bezoekhetjuridischloket/Pages/Eindhoven.aspx

Zei kunnen je precies vertellen wat je recht is.