Opsturen naar de fabriek?? Of bij de winkel inleveren waar je hem vandaan hebt??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de iphone werkt het zo.. Open en standaard app en druk de uitknop en homeknop tegelijk in.. Doe dit een paar x. De homeknop werkt nu weer, wellicht werkt deze truc ook bij de samsung. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan de definitie van kappot.

Is hij te hard ingedrukt en komt deze niet meer terug.
Dan kun je gelang je handigheid met een microschroevendraaier je toestel uitelkaar draaien.
op zich stelt dat niet zoveel voor.
Denk wel hoe je het uitelkaar haalt en wees voorzichtig met de dunne "flatcables" deze zijn vrij kwetsbaar op hun bevestigingspunten.
Als je uiteindelijk het moederbordje los hebt kunnen halen, of iets omhoog hebt gewerkt dan kan je met een hele dun voorwerp de homeknop weer in positie schuiven.

Is het schakeling onder de kunstof knop zelf kapot dan dien je dus echt componenten gaan vervangen.
Meestal overstijgen de kosten van dergelijke componenten de totale aanschafkosten van een nieuw toestel.

Is het je softwarematige homebutton om uit je drawer te kunnen komen?
Deze kan in de standaart launcher zonder kunstgrepen niet verwijdert worden.
Doch niets is geheel onmogelijk en veel dingen gebeuren nu eenmaal, ook wat eigenlijk onmogelijk is en zeker met dit soort dingen.
Instaleer dan een andere launcher bijvoorbeeld launcher pro, deze ( en anderen ) is te vinden in googleplay.
Mocht je dit niet willen, dan kan je er voor kiezen om een factory reset te doen.

Hoe je dat moet doen kun je vinden in de onderstaande link.
http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-y-s5360-hard-reset.html

succes.

Toegevoegd na 4 minuten:
Uiteraart bestaat er ook nog de mogelijkheid om hem ter reparatie aan te bieden.
Zekers als hij nog binnen de garantie valt en je voldoet aan de garantie bepalingen.

Het zelf uiteennemen van een dergelijk toestel doet natuurlijk afbreuk aan dergelijke bepalingen en vervalt je garantie.
Software matig kan je ermee doen wat je wilt.