Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik nog recht op garantie op mijn bb 9700? 1jr abbo bij t mobile is afgelopen. heb nu prepaid. Gekocht via StudentMobiel ?

Ik heb nu prepaid omdat m'n abbo is afgelopen.

Mijn BB hangt nu vaak vast en mijn touchscreen (vierkantig navigatie dingetje) klikt bijna altijd als ik scroll, als ik flitser wil gebruiken bij 25% batt. Geeft die aan onvoldoende stroom etc.

Mijn vraag is heb ik nog garantie? Ik heb nog alle facturen en de doos.

Aangezien ik geen abb. Klant ben van T mobile kan ik daar niet meer aankloppen?"

Toegevoegd na 1 minuut:
( hij is geloof ik denk ik gewoon OP. want alles is veelste traag vergeleken een bb 9700 van half jaar oud )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
630

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoi!

Leuke vraag, leuke foto & ik probeer een leuk antwoord te geven.
Zorg dat je contactpersonen en waardevolle bestanden opgeslagen zijn in een backup.
Er is een softwareupdate beschikbaar, ik heb zelf geen BB maar ben wel ICT-er dus weet het nodige van ondersteuning met BB's en smartphones.
Die software update die je kunt vinden via bijgevoegde link zou je probleem voor 90% kans kunnen oplossen.
Mocht dat niet het geval zijn, stuur maar een berichtje en dan kijken we gewoon verder!
Ook NA de wettelijke garantie van 1 jaar heb je als "consument" recht op "de verwachte levensduur van een apparaat" wat veel mensen niet weten.
Hierdoor zijn producten die buiten de wettelijke 1 jaar garantie vallen namelijk gewoon gedekt.
Als je een fiets koopt en op dag 366 valt ie compleet in elkaar, is de fabrikant van de fiets VERPLICHT om aan het verwachtingspatroon van de consument te voldoen.
Het zelfde geldt voor jouw probleem. De link die ik je heb toegestuurd is denk ik de een oplossing, maar bij zeer veel gebruik van je batterij valt bijvoorbeeld niet onder garantie voorwaarden.
Ik denk alleen wél dat je BB-ytje na die software update een heel stuk sneller gaat werken.

Good luck en als het niet lukt, stuur je maar een berichtje!
Grtz
Toz
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks voor je informatie!
ik heb zelf standaard os5 erop maar heb er os6 erop gezet , dit werd ook aangeraden, ik heb verschillende keren updates gedaan, en herstellingen of fabrieksmatige herstellingen maar dit werkt allemaal niet.. waar moet ik contact mee opnemen voor te checken of ik nog garantie heb? en ik mss. een nieuwe kan krijgen? bij T mobile zelf? of juist bij Studentmobiel? of bij blackberry? mvg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks, iedereen die antwoord gaf

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding