Waarom is de blackberry zo popilair

Hallo mensen

Ik heb zelf een blackberry bold maar wat ik niet snap is
Door wie komt het waarom en hoe
Komt het dat de blackberry zo popilair is
Nu ik er zelf eentje heb begrijp ik niet waarom hij zo popilair is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij komt het door Barack Obama. Toen hij president werd, wilde hij geen afstand doen van zijn blackberry en een ander systeem gebruiken die beter beveiligd kon worden. Uiteindelijk hebben ze er iets op gevonden, zodat hij zijn blackberry kon blijven gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Hij is alleen maar populair omdat de populaire kinderen op school er een hadden en omdat er zoveel meelopers zijn kopen die hem ook. En daardoor wordt die Black berry zo populair.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou het is inderdaad populair omdat hij eerst zo nieuw was en veel kinderen die gingen kopen. Maar omdat mensen mensen zien met een blackberry kopen ze er gelijk ook 1. Niet omdat het de beste mobiel is maar omdat iedereen een bb heeft. Maar de laatste tijd zijn er ook veel met iphone of htc hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ping en gratis internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad...GEEN GRATIS INTERNET DUS!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoeld onbeperkt misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis internet bestaat wel. Ga maar eens bij McDonald's op bezoek, of wardrive door een stad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mmm een wifi hotspot.
Vooral vanwege ping en internet.
Ik hoor de laatste tijd heel vaak "Ik ga een BB kopen voor ping ensooww"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het goed heb was Blackberry toentertijd de eerste (en dus de enige) met een programma om te pingen, Blackberry Messenger. Dat werkte alleen van Blackberry naar Blackberry, dus wilde iedereen er een.

Nu er als alternatief Whatsapp op de markt is, en er vele andere smartphones te koop zijn waar dit op te installeren is, is het niet alleen Blackberry meer die zo populair is maar bijv ook iPhone en Samsung Galaxy.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat veel mensen deze telefoon hebben en je alleen kan pingen op een bb kopen veel mensen het omdat je dat met veel mensen gratis kan communiceren.