Hoe kan je het intern geheugen van de Samsung Galaxy ACE GT-S5380i wissen of uitbreiden?

Het intern geheugen van mijn Samsung Galaxy Ace GT-S5380i raakt vrij snel vol.
Is er een mogelijkheid om niet-verwijderbare apps (m.b.v. een programmaatje o.i.d.) toch te kunnen verwijderen?
Of dat apps die niet van de telefoon naar het geheugenkaartje te kopiëren zijn, toch kunt kopiëren/knippen?
Alvast bedankt voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoi! Dat heb ik ook gehad, ik heb de updates gewist van de niet-verwijderbare apps. Je intern geheugen uitbreiden kan helaas niet.. Als je alles wil wissen, van je intern geheugen (apps etc.) moet je je mobiel formatteren. Je kunt evt ook nog apps naar je SD zetten, maar ik denk dat je dat al hebt gedaan.
mvg vjennebart