Is het voor jailbreaken slimmer om iOS 6.1 te downloaden (de nieuwste) of iOS 6.0 ?

Dus welke jailbreak is het eerste uit? En als ik niet zou jailbreaken, welke is dan het beste?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Maakt in principe niet uit. De jailbreak voor iOS 6.0.1 en 6.1 zouden op het zelfde tijdstip gelanceerd moeten worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het maakt niet zoveel uit al hoewel het wel fijn is om op de nieuwste IOS te zitten. Als e update naar IOS 6.1 doe dit via itunes!!! Dit is best bepangrijk. Als e dit via wifi hebt gedaan kan je je ipod/iphone of ipad nog restore-en via itunes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fijn dat u het zegt, ik wou het net via mijn telefoon gaan doen maar dat doe ik dus niet! Bedankt!