Waarom reageery mijn telefoon niet op het verwijderen van de oplader?

Het is geen groot probleem, maar ik vroeg me af waarom. Als ik mijn samsung galaxy gio van de oplader haal, gebeurt er niks. Er blijft in het scherm 'meldingen' staan: 'Batterij helemaal opgeladen. Verwijder de oplader.' Iemand enig idee hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Mijn telefoon moet voor opladen uitgezet worden. Waarschijnlijk moet jij dat ook. Het is niet goed voor het toestel om tijdens het laden aan te staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch is het zo! Ik vind het zelf ook al zo raar

Antwoorden (1)

Misschien komt dit doordat je de telefoon altijd aan hebt staan, ik weet niet of dit zo is, maar in dat geval helpt het om je telefoon even aan en uit te zetten. Verder is het handig dat als het mogelijk is je telefoon uit te zetten tijdens het opladen, (bij Iphone kan dit nl. niet.) dit ook te doen.