Hoe kan ik op mijn iPod Touch 4G op safari apps downloaden?

Ik zat te proberen op safari een app te downloaden. als ik op downloaden klik zie ik wel dat die app in mijn menu komt, maar daarna krijg ik een melding van mislukt! Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Gaat niet. Apple heeft deze optie geblokkeerd om er misbruik mee te kunnen voorkomen. Zoals jij nu probeert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan niet, je kunt apps alleen downloaden via de Itunes store.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb zelf de 5g en je kunt het alleen maar als je bijvoorbeeld APP VAN DE DAG hebt of als je op itunes internet hebt maar het beste is gewoon de app store