Dat bestaat niet, zet anders je schermhelderheid lager
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die app is er inderdaad niet, maar je zou via Google Play de app "batterij" kunnen installeren, waarbij je in je linker bovenhoek te zien krijgt hoeveel procent accu je hebt. Dan zie je ook welke programma's en apps dat percentage sneller daalt dan bij andere programma's en word je bewust van je eigen energieverbruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juice Defender werkt fijn. Heb hem zelf uit, merk het s avonds echt wanneer ik vergeten ben hem aan te zetten (zet het s nachts uit omdat ik een slaapapp gebruik die anders uitgeschakeld wordt)