Heb een nieuwe telefoon (Samsung Galaxy A3 2016). Hoe krijg ik de Gmail icon (groote 1x1) terug op mijn hoofdscherm?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Je vindt het icoon waarschijnlijk bij de widgets: druk op de Menu toets links onderaan je homescreen, óf druk je vinger iets langer op een lege plek op dit scherm. Zo kom je bij de instellingen voor het startscherm terecht. Onderin, in het midden, staan de widgets. Zoek de GMail-widget en houd die ingedrukt.

Mocht de widget die je zoekt er niet bijstaan, dan kun je ook op zoek gaan in Google Play. Type in het zoekvenster 'gmail widget' en download de widget.
Pieter2011