Hoe speel ik een wav bestand af dat ik als attachment ontvang op mijn BlackBerry?

Ik krijg de melding dat attachment niet geopend kan worden.
Dit terwijl ik wav's wel kan afspelen via de Mediaplayer.
Hoe krijg ik de mediaspeler zover dat die aan de gang gaat met het wav bestand uit de email?
(Nee ik kan niet 'opslaan als' doen en het bestand dan later alsnog met de mediaplayer openen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is vreemd in principe moet je altijd "opslaan als" kunnen doen.
Maar wat ook kan is dat je het bestand net als in normaal windows moet koppelen aan het programma waarmee het dient te worden afgespeeld.
misschien probeer een andere media player dit te openen ?
capthavoc