Ik heb geen stem meer en vroeg me af of er een app was daarvoor, Ik bedoel dat ik iets typ op me iPod en me iPod het zecht

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het tijdelijk? Als het permanent is, zijn er volgens mij wel hulpmiddelen voor die door de verzekering vergoed worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zegt*

Het beste antwoord

google vertalen kan dat.;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met typ 'n talk. (alleen is dat wel Engels)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is een professionele app voor, maar die kost een paar honderd euro. Via jailbreak zal hij misschien gratis te verkrijgen zijn.

Ik zal even opzoeken hoe hij heet.

Toegevoegd na 1 minuut:
TouchChat HD
Prijs: 239,99 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is duur! Heb nu Google vertaler is gratis