Hoe kan ik Spotify gebruiken op mijn Android-telefoon?

Ik heb Spotify geïnstalleerd op mijn Android-telefoon, maar ik kom niet verder dan het inloggen. Want zodra ik mijn inloggegevens heb ingevuld en ik op 'Inloggen' heb geklikt, krijg ik de volgende foutmelding: 'Spotify Mobile gebruikt grote hoeveelheden gegevens. Als je muziek via een mobiel netwerk streamt, is het belangrijk dat je een abonnement met een vaste prijs voor gegevensoverdracht hebt. Controleer dit voor alle zekerheid bij je mobiele telefoonaanbieder.'. Zodra ik op 'OK' heb getikt, blijft dezelfde melding zich vertonen. Gek is dat ik me op mijn laptop (Windows) en tablet (Android) wel kan aanmelden zonder problemen.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@carscho Ik heb het zonder problemen kunnen installeren op mijn laptop via de site van Spotify zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@thijs1812 Dat werkt niet.

Antwoorden (1)

Ik had hetzelfde op m'n Ipad. Gewoon met je facebook inloggen (kan ook). Dan zou hij het moeten doen...