hoe zet ik de meldingen uit in mijn gmail app?

Ik krijg elke keer meldingen in mijn gmail app op mijn android als ik een mailtje krijg. dit vind ik erg vervelend.
want mail kijken doe ik eigenlijk bijna nooit op mijn telefoon.
hoe zet ik die meldingen uit?
want in de instellingen kan ik daar niets over vinden

Toegevoegd na 47 seconden:
ik heb overigens de galaxy note 2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

En toch moet je het zoeken in je instellingen en dat kan op een paar manieren.
Als eerste open je instellingen en ga vervolgens naar accounts & synchroniseren.
Als je synchroniseren uit zet dan krijg je deze meldingen ook niet meer.
Maar dan synchroniseren de overige programma's in die lijst ook niet meer.

Als tweede, en deze is wat netter.
Open je Gmail applicatie, tik hier rechts bovenin op instellingen.
Vervolgens tik je op jouwnaam@gmail.com en daar kan je dan in het venster bij meldingen het vinkje verwijderen.

Als ik het goed heb dan zijn deze twee methodes afdoende om dergelijke meldingen te verhelpen.