Welk tegoed moet ik kopen, als ik apps wil kopen met de iPad?

Ik wil graag apps kopen, daarvoor wil ik apple tegoed kopen (ja inderdaad, via apple tegoed en niet via een creditkaart), maar nu vraag ik me af of er verschil is tussen apple tegoed en dat te goed voor iTunes. Dus wat ik eigenlijk wil weten is, wat moet ik kopen voor tegoed om apps te kunnen kopen, en bij welke site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Gewoon in de winkel een iTunes-card kopen en inwisselen op je pc in iTunes of op je iPhone/iPod/iPad. Je hebt 3 verschillende kaarten; 15 euro, 25, en 50 euro. Is dit wat je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik twijfel, en heb nog een paar vragen:
Weet je zeker dat ik met een iTunes-card apps kan kopen in de appstore van mijn iPad, want op de site staat: iTunes Card €25,- Voor het kopen van muziek, games, programma's of iets anders.
Waarom staat er niet 'apps' bij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat app's games en progamma's zijn,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dus je weet het zeker en moet ik dan ook nog 4 tot 6 weken wachten tot die kaart hier is verstuurd of krijg ik een of andere code via de pc?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een iTunes - card niet via internet kopen. Koop ze gewoon in de winkel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een itunes kaart koop je niet via internet.
Natuurlijk zijn er site's die deze aanbieden etc etc,
Heel veel fraude, de site zegt dat je via een mailtje een code krijgt, Je krijgt een random-toetsen combinatie..
Een itunes kaart is perfect voor app's..
Apple noemt zijn 'appstore' 'appstore' maar daarmee bedoelen ze: Applicatie-store en dat houdt in: Programmatjes voor je ios device.
Ik raad je dus aan er één te halen bij een plaatselijke supermarkt, freerecordshop, Premium reseller zelfs ! (een premium reseller=een apple dealer ook bekend als "apple store" niet te vergelijken met de "appstore op je device zelf :P).
Kortom, een iTunes kaar niet kopen via internet, en het is perfect voor app's (applicaties) en muziek ! Mvg, James
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had dit antwoord bij 'antwoord geven' gezet en je had het beste antwoord gekregen James.

Andere antwoorden (2)

Itunes kaarten kun je gewoon gebruiken voor apps. Deze zijn op veel plaatsen te koop (AH, Freerecordshop, enz.). Online kun je ze hier kopen: http://store.apple.com/nl/product/MA145N/C
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je dat zeker, want bij de site staat:Voor het kopen van muziek, games, programma's of iets anders. Maar bedoelen ze daarmee ook apps?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En krijg ik dan op het scherm een of andere code te zien? Of moet ik zoals op de site staat 4 tot 6 weken wachten totdat hij thuisbezorgd is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ waardevol antwoord ! ;)
Gewoon een iTunes kaart halen bij een winkel als free record shop of dixons
Ritsuka