kan je zonder wiffi games op je tablet en gsm spelen?

ik ga een paar dagen weg naar Parijs en wil mijn gsm en tablet meenemen nu wil ik zonder extra abonnement toch games willen spelen maar kan dit?

of zijn er games waar je het ook zonder kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ja dat kan bij de meeste spellen, waar je geen wifi voor nodig hebt bijvoorbeeld hill climb racing, maar er zijn spellen waar je wel internet voor nodig hebt, bijvoorbeeld landleven of age of empires. Ik zou daarom eerst even je internet uitzetten en kijken of je de spellen kunt spelen als je ze kunt spelen kan dat in Parijs ook, als het niet kan moet je maar andere spellen downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor, dit kan prima.
Gewoon zorgen dat je de gewenste spellen al op je tablet en telefoon hebt staan.

Of je een spel echt kan spelen hangt van de app zelf af, sommige hebben internet nodig om te functioneren, maar dit is vaak wel duidelijk vantevoren. Wordfeud bijvoorbeeld heeft wifi of 3g nodig, omdat je tegen andere mensen speelt.
Kimath
11 jaar geleden
Dat moet je merken. Als je ff wifi aanzet en de game speelt staat er snel genoeg of er wifi voor nodig is of niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Games die je gekocht hebt via app (volledige spel bedoel ik)die bv voor 3,99 of duurder hebt gekocht.dan kan het wel.