Als je mensen blokkeert op whatssapp, kunnen ze dan nog steeds jouw profielfoto zien??

Ik zette er eerst rare foto's op en toen zag ik dat een vriendin deze allemaal opsloeg op haar telefoon, dit is niet zo erg maar er zijn andere mensen waar ik absoluut geen contact meer mee heb en waarvan ik niet wil dat ze ook dit soort trucjes gaan doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je mensen blokkeert kunnen zij zowel foto niet meer zien als de online status. Dus niet mensen alleen verwijderen, maar eerst blokkeren voordat je ze zou willen verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/21242423 Hier vind je informatie over dit. +1