Sim-Kaart word niet herkent door Samsung galaxy Y Hulp?

Ik heb hier al sinds gister last van, ik heb het al met 2 simkaarten geprobeerd maar telkens staat er dat er geen simkaart inzit terwijl dat wel zo is! Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Eerst kijken of die sim-kaarten er sowieso wel inkunnen (zelfde provider). Zo ja, harde reset doen en dan nog eens proberen. Harde reset:

http://www.hard-reset.com/samsung-galaxy-y-s5360-hard-reset.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deed je simkaart het voorheen wel? Indien ja, het kan zijn dat de sim(tray) connector gebroken is of een ander defect heeft. Hierdoor ontstaat het probleem dat de telefoon geen verbinding krijgt met je simkaart. Dit kun je oplossen door naar een reparatie centrum te gaan. Graag meer info over je probleem, dan kun je een duidelijker antwoord krijgen.