Mijn Nokia E75 doet het niet meer! Hij maakt af en toe een geluidje en het toetsenbord geeft nog licht, maar het scherm blijft zwart. Help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb ik ook gehad.
Je moet hem even resetten:

Je hebt de opties voor een softe of harde reset.

Een softe reset is het heropstarten van je telefoon. Hierbij blijven de instellingen op je telefoon bewaard. Een harde reset zorgt ervoor dat je het gehele toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen.
Hierdoor raak je wel alle door jou zelf ingevoerde informatie kwijt. (niet de nummers, sms-je etv, maar bijvoorbeeld de beltoon en dergelijke. Die kun je daarna weer gewoon selecteren)

Dit moet je doen voor een softe reset:
1.Druk *#7780# in.
2.Vervolgens voer je de 'security code' in. Deze is standaard '12345'.
3.Bevestig dit door op ja te drukken.

Dit moet je doen voor een harde reset:
1.Druk *#7370# in.
2.Voer de 'security code' in, deze is standaard '12345'.
3.Bevestig door ja in te drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die zit vast. Ik ga ervan uit dat je hem al uit/aan hebt proberen te zetten? Je kunt hem ook laten liggen totdat de batterij op is en daarna weer proberen op te starten. Wil je niet zo lang wachten of doet hij het dan nog niet, naar de winkel om hem te laten maken!