kan de s3 telefoon nu ook tijdens het filmen ook fotos maken ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb de htc one x en die kan het wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat snap ik bestaat der ook een versie van de htc one x. Van 16 of 32 GB???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van de HTC One X zijn er alleen twee versies van 16 en 32 Gigabyte, Alleen de HTC One X+ heeft 64 gigabyte geheugen.

Antwoorden (2)

De Samsung Galaxy kan zeker tijdens het filmen foto's maken. Wanneer je filmt krijg je een icoon met een rood stipje te zien. Hierboven krijg je ook nog een icoontje van een camera. Als je hier op klikt, maak je foto's tijdens het filmen. Heb het zelf ook vaak gedaan met mijn S3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Dat kan alleen de HTC One series, o.a. HTC One x en de HTC One X +
Bronnen: