Waar kunnen foto's van o.a. contactpersonen staan die niet in galerij van HTC Desire zijn te vinden?

Ik heb foto's bij contactpersonen staan die ik echter niet terug kan vinden in de galerij. Wie weet waar die nog meer geplaatst kunnen zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als jouw contacten op hun HTC-profiel zelf een foto hebben toegevoegd en deze delen, dan kun jij deze foto ook zien op het moment dat je deze contactpersoon bekijkt. Een beetje vergelijkbaar met hier op goeievraag. De avatar die ik gebruik kun je zien omdat ik die heb ingesteld op mijn profiel.