Hoeveel kan ik op dit moment voor me iPhone 4 32 GB 2 jaar oud simlockvrij vragen (tweedehands site)?

Ik heb een iPhone 4 32 GB 2 jaar oud, ik wil deze op een tweedehands site verkopen. De prijzen verschillen heel veel, als ik naar andere verkopers kijk. Wat is een verstandige prijs.

Iphone heeft klein krasje op de achterkant, en een paar hele kleine krasjes op de voorkant en simlockvr

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

iPhone 4 32GB die erop staan voor €250 wordt nog vrij vaak een hoger bod op gedaan (Tot ongeveer 300).
Voor een prijsschatting zou ik dus zeggen tussen 300 - 350 euro.
Daarnaast ligt het echt aan de staat en dat je dit kan aantonen met een foto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Afhankelijk van gebruikerssporen tussen de 275 en 350.
Kijk ook eens verder bij de Iphoneclub, dat heb ik gebruikt als bron voor mijn antwoord.