Iphone 4 of de samsung galaxy s?

welke smartphone zal ik kopen en waarom?
want ik kom er niet uit

Toegevoegd na 7 uur:
Bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (7)

je kan kijken op sites die vergelijkingen doen en tevens recensies van mensen die de telefoons gebruiken.

http://www.kieskeurig.nl/
http://www.vergelijk.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google Nexus One. Daar heb je tenminste geen Death Grip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Samsung Galaxy S heeft ook Android als operating systeem.
Ik zou kiezen voor de Samsung omdat hij Android draait, veel beter aan je eigen wensen aan te passen is en er veel meer mee kan doen dan een Iphone.

De iphone is de laatste dagen negatief in het nieuws geweest omwille van paar belangrijke security lekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samsung ongetwijfeld
je heb also meer opties
en bij de iphone heb je veel te veel beperkingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf heb ik gekozen voor de Samsung Galaxy S. En ik heb deze afgelopen vrijdag binnen gekregen. Het is een geweldig toestel. Licht en lekker dun. Een pracht van een scherm. Android kende ik al en op deze snelle processor echt een genot. Veel mogelijkheden en veel software al standaard. En staat jou programma er nog niet bij, dan is het zo te downloaden via Market. Heel veel gratis ook.
Met de aanbieding bij Hi (bijvoorbeeld) tot en met zondag voor 24 p/maand en gratis toestel.
Misschien ben ik bevooroordeeld maar heb al heel wat verschillende mobile oplossingen.
Kijk ook eens op YouTube
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf zou kiezen voor de iPhone 4. Dit omdat het design mij meer aanspreekt. De iPhone 4 heeft bijv. 2 camera's alleen is nog niet leverbaar in NL, pas over een week of 2.

De Samsung Galaxy S is wel leverbaar en zeker een sterke concurrent voor de iPhone 4. Misschien moet je alle voor en nadelen even naast elkaar leggen want het is echt een persoonlijke keus. Telefoon zijn beide super!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen iPhone iig die vallen gewoon tegen.
ik zou voor een samsung gaan of een HTC (dat zijn gewoon de beste smartphones)