Waarom kan ik geen sms versturen met mijn galaxy s2?

Telkens als ik een sms wil versturen zegt mijn mobiel: bericht niet verzonden, mislukt!

Ik heb deze mobiel net 2 dagen, en wou vandaag een sms sturen maar het lukt niet..

De simkaart heb ik jaar terug bij een iphone 2 jarig abonnument gekregen, dus hij loopt nog steeds. Bellen, internet etc werkt gewoon keurig!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je berichten opstart en dan naar instellingen.
Staat het juiste nummer ingevoerd bij de Berichtencentrale.

Voor MMS moet je ook de juiste instellingen hebben. Deze kun je vinden onder:
Draadloos en netwerk
Mobiele netwerken
Namen toeganspunten

Dan de gegevens controleren die je toegangspunt behoren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat probleem heb ik ook met m'n G. SII!!!
Maar dan bij smsjes langer dan 3 smsjes. Dan converteerd ie automatisch naar mms welke ik vervolgens niet kan verzenden. Probeer eens een kort smsje? T/m 3 smsjes lukt wel bij mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je wel beltegoed?