Is er een programma waarmee je een ping kunt versturen van een PC naar een Blackberry?

Is er een programma waarmee je een ping kan versturen via de computer / internet naar een Blackberry GSM ??
Wie weet waarmee en of dit al mogelijk is !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pfft... Druk toch nog een keer op capslock de volgende keer

Het beste antwoord

Nee, dit kan niet. Alle Blackberry's draaien vanuit een speciale Blackberry server bij RIM in Engeland. Je kunt dus stellen dat voor Ping alle Blackberry's in een gesloten doemin staan. Vandaar dat dit gratis is. Immers is het een soort intranetachtig domein. Zowel Bis als Bes vesies draaien hierin mee.

Als je via de PC zo communiceren zou dit per e-mail moeten. Alle Blackberry's hebben e-mail mogelijkheid aan boord. Let op alle nieuwe apps die je helpen met digitaal communiceren....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is mij niet bekend. Maar ik heb een BB gehad en mijn man stuurde mij gewoon een mail. In het beeldscherm bij de BB kon je direct aan het icoontje zien dat er mail was (mits dat natuurlijk wel goed is ingesteld)