Mijn iPhone 3GS reboot telkens wanneer ik bel na ong 2-3 minuten. Versie 4.3.1 is de laatste sw update. Wat moet ik doen om dit te voorkomen

iPhone 3GS reboot

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat is een teken dat je te weinig werkgeheugen beschikbaar hebt. Heb je een jailbreak?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al geprobeerd te herstellen? ( via iTunes, wel eerst backupje maken) of een hard reset. Knap ie ook wel is van op. Home knop en lock knop ingedrukt houden tot hij uit gaat en weer aangaat en het iTunes tekentje met een snoertje verschijnt. (21 sec. Ongeveer) succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
had de iphone het ook met oudere firmware ? anders kan je op jailbreaknation.com een oudere firmware downloaden..
vervolgens ga je naar itunes en klik je op herstellen en hou je de shift toets in waardoor itunes je de mogelijkheid geeft om zelf een firmware te kiezen :)