Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een soort Android dock waar je je telefoon in kan zetten en aan kan sluiten aan een 3,5mm kabel?

Ik wil mijn mobiel in een standaard zetten die mijn micro usb gebruikt. Die standaard moet dan weer aangesloten kunnen worden op een 3,5mm jack plug. Bestaat dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee. Dat bestaat niet. Omdat via de micro usb geen geluidssignaal word verzonden. Vroeger had men op bepaalde htc toestellen een extended usb aansluiting. Daar zaten wel video en audio signalen op. Maar omdat nu iedereen standaard met de jackplug werkt voor audio zit de audio dus niet meer verwerkt in de micro usb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar er bestaan wel Android docks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echte docks zoals voor apple produkten bestaan niet. Er bestaan wel cradles. Dat zijn houders waar je je android in kan zetten zodat ie mooi op het bureau staat en tegelijk synct of oplaad. Ik gebruik er zelf eentje voor mijn LG. Qua speaker gebruik ik dan een Mr. Handsfree Bluebeat. Een bluetooth stereospeaker. Die combi werkt prima.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding