Mijn zus kan sinds de vorige whattsapp update, geen whattsapp meer gebruiken op haar iphone 3g. Is dit op te lossen?

De oplossing is niet een nieuwe kopen want dat hadden we zelf al bedacht maar we willen een goedkopere oplossing.
Ze heeft al contact opgenomen met whattsapp en zij zeggen dat het aan apple ligt omdat zij geen support meer willen bieden voor de 3g.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit schijnt voor een aantal mensen te hebben geholpen:
1. Kijk of je iphone firmware versie 4.2.1 geinstalleerd heeft. (werking op 3.1.3 is nog onduidelijk).
2. Zorg dat je whatsapp versie 2.8.4 geinstalleerd hebt. (installeer deze zo nodig, je bent dan wel oudere berichten kwijt)
3. Start whatsapp 2.8.4. Bij opstarten kom je weer gewoon door de activatie heen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op het iPhone-forum hadden ze het er vanmiddag over dat het allemaal weer moest werken. Zorg dat je alles up-to-date hebt op je iPhone.

Dus je Firmware, iOs, en je Whatsapp.

Toegevoegd na 14 seconden:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/130252-nieuwste-whatsapp-werkt-niet-op-iphone-3g-7.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb bij een aantal updates dat ook wel gehad. Dan bleek dat ik het programma of de app moest opstarten in wifi modus ipv de eigen internetverbinding van de telefoon.
Daarna liep het weer als een trein. wie weet is dit voor jou ook zo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp ondersteund de iPhone 3G niet meer. Vanwege het verouderde toestel wil Whatsapp geen updates meer uitgeven voor de iPhone 3G. Jammer genoeg moet je zus een andere toestel kopen om er gebruik van te maken.