Mijn zus kan sinds de vorige whattsapp update, geen whattsapp meer gebruiken op haar iphone 3g. Is dit op te lossen?

De oplossing is niet een nieuwe kopen want dat hadden we zelf al bedacht maar we willen een goedkopere oplossing.
Ze heeft al contact opgenomen met whattsapp en zij zeggen dat het aan apple ligt omdat zij geen support meer willen bieden voor de 3g.

Weet jij het antwoord?

/2500

Op het iPhone-forum hadden ze het er vanmiddag over dat het allemaal weer moest werken. Zorg dat je alles up-to-date hebt op je iPhone. Dus je Firmware, iOs, en je Whatsapp. Toegevoegd na 14 seconden: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/130252-nieuwste-whatsapp-werkt-niet-op-iphone-3g-7.html

Ik heb bij een aantal updates dat ook wel gehad. Dan bleek dat ik het programma of de app moest opstarten in wifi modus ipv de eigen internetverbinding van de telefoon. Daarna liep het weer als een trein. wie weet is dit voor jou ook zo?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100