Welk mobieltje moet ik nemen? (300 euro)

dit zijn de eisen:
- een groter scherm is beter, ik wil minstens 3,8 inch.
- het budget is +/- 300 euro, of 22 euro per maand met een abbonoment met minstens 200 mb internet.
- hij moet upgradeable zijn naar android 4.0/4.1
- voor de rest gewoon zo'n snel mogelijke processor.

deze mobieltjes had ik zelf al bedacht:
- htc desire x
- samsung galaxy s2
- samsung galaxy ace2
- sony xperia s/p
- samsung galaxy s advance

ik hoop dat iemand me kan helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Een samsung galaxy s3 mini voldoet aan al je eisen. Het is ongeveer rond de €300,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de samsung galaxy ace 2 lijkt als een goeie keuze en kost maar 200 euro los.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop lekker een tweedehands iPhone 4 via Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi pizza32, van de telefoons die je noemt zijn de Galaxy S2 en de Xperia S toch wel de beste telefoons. De Xperia S heb je alleen niet voor 22 euro per maand bij een 2 -jarig abonnement met minstens 200MB aan data per maand. Je komt dan uit op (gemiddeld) 25.38 euro. Dit geldt ook voor de Galaxy S2 (24.13 euro per maand). De Xperia P is wel een opti.Tele2 heeft momenteel leuke abonnementen met 500MB. Je krijgt dan de Xperia P voor 69 euro. Abonnementskosten zijn dan 18.75 euro. Zie verder ook www.infoon.nl