Waar kun je goede iPhone hoesjes kopen liefst die alleen de zijkant bedekken?

Want die standaard zwarte van Apple is nu al kapot aant gaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euy Ik zou zeggen ga naar eBay en je hebt er genoeg. Er staan volgens mij meer hoedje op dan telefoons. En goedkoop ook Gt

Antwoorden (5)

Als je de Bumper bedoelt, die heb je alleen van die kwaliteit of lager bijv. op de markt.

Alleen zijn ze daar goedkoper, dus als je echt heel graag bumpers wilt zou ik gewoon de goedkope versie halen. Bijv beverwijk bazaar. Dan kan je er meer halen en af en toe wisselen.

Toegevoegd na 27 minuten:
Of als je voor cheap wilt gaan:

http://s.dealextreme.com/search/bumper

Geen verzendkosten ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na veel napluizen heb ik gekozen voor de Neo Hybrid. Gebruikers waren er allemaal erg positief over. Ik heb hem nu een paar dagen, en vind het ook prachtig en handig.

Het bestaat uit:
1) een beschermende film voor voor- en achterkant (waardoor ik niet meer bang ben om krassen te krijgen),
2) een rubberen stootrand (waardoor je niet bang hoeft te zijn dat de iPhone door stoten beschadigd wordt), en
3) daar overheen en metalen rand.

Het ziet er allemaal heel mooi uit en voelt heel veilig. De reviews die ik erover las, waren zo'n beetje de beste van allemaal. (En ook stuk voor stuk positief - wat niet altijd het geval is. En ook van mensen die het al langere tijd hebben en waar het nog steeds niet kapot gegaan is.) De link bevat ook een filmpje waarop je kunt zien hoe je het aan moet brengen. En zoals je op de afbeelding kunt zien, kun je zelf een kleurtje kiezen, dus ik ben ook helemaal in mijn nopjes met de rand in mijn lievelingskleur. Al met al een echte aanrader, dus.

Toegevoegd na 1 minuut:
In aanvulling op het vorige antwoord: ervaren gebruikers zeggen dat deze veel beter is dan de originele Apple-bumper. Helaas geen markt-prijsje, maar wel kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij www.iphonehoesjes.nl
Daar heb ik de mijne gekocht, is een superfijn hoesje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op ebay de vertrouwde links zoeken, en daar kan men volgens mij de goedkoopste vinden.

Grtz noobnoob
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens zoeken op Ebay.com Koop in Azie, China, Hongkong enz. Je betaalt er echt erg weinig en alles nieuw dus. Ebay is perfect en risicoloos als je betaalt met Paypal.
Je bestelt 2 of 3 soorten vaak voor hetzelfde geld als hier in de winkel voor 1. Kun je van alles proberen.
En heb je ook eens wat nieuws.
Ebay is een echte aanrader voor je telefoonsupplies en kabeltjes enz. en Azie in het bijzonder, is echt bijzonder goedkoop.
Vorige week een usb kabeltje besteld voor GSM, voor 72 eurocent incl verzendkosten.
Hetzelfde kabeltje zag ik een week later in een gameshop liggen voor 5.00. En daar krijg je hem niet voor thuisbezorgd.