Waarom doet Samsung Kies het niet?

Als ik mijn mobiel aansluit op de computer, en ik open Kies, dan staat er "Verbinden...", dus ik had even gewacht, in de hoop dat hij ging verbinden. Echter, niets bleek minder waar want die melding bleef er maar staan. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste,

Het antwoord van T74 hierboven kan inderdaad de storing oplossen. Indien dit niet het geval is, adviseren wij jou om de handelingen in het volgende Youtube-filmpje uit te voeren.
http://www.youtube.com/user/TheSamsungBenelux#p/c/F6B55E8EE08DA493/4/jfk_XbU7Fyg

Indien de verbinding vervolgens nog steeds niet mogelijk is, dn horen wij dat graag van jou.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je USB instelling op KIES zetten.
Instellingen (touchknopje links op het toestel, niet het scherm) dan op het scherm het tandwieltje selecteren, dan Draadloos en Netwerk, dan USB instellingen. En dan dus voor de KIES instelling kiezen.