Waarom zijn mijn foto's op mijn iPhone 5 niet beeldvullend?

Waarom zijn mijn foto's op mijn iPhone 5 niet beeldvullend, en de foto's die ik krijg van mijn vriendin, gemaakt met haar Nokia telefoon, wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Dat zijn gewoon de afmetingen van de foto's die worden gemaakt. Heb ik ook, want heb ook een iPhone 5. Het zou toch ergens gek zijn als je foto's scherm vullend zouden zijn, want de iPhone 5 is langer dan de 4s en anders zou je iet wat uitgerekte foto's krijgen of foto's die niet in verhouding zijn met een gemiddelde foto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook iPhone 5 en vroeg het me ook al af. Dit lijkt me idd een goede verklaring. Mocht het anders zijn hoor ik het graag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou een foto op mijn iPad ook klein moeten blijven, maar die is ook beeldvullend. En de foto's die mijn vriendin naar mij stuurt, vullen ook het hele scherm. Ik ben dus niet overtuigd.