Waar kan je je simkaart wisselen voor een mini-simkaart?

Ik heb een iphone gekocht, maar ik heb nog een gewone simkaart. Waar kan ik deze inwisselen voor een mini-simkaart? (ik wil mn nummer behouden)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kunt deze sim kaart niet inwisselen. Je kunt wel de sim kaart laten knippen zodat die dan wel in je iPhone past. Heb ik ook zo gedaan. Je kunt je oude sim kaart knippen bij de belwinkel bij jouw in de buurt. Je behoud dan gewoon je oude nummer. Het kost meestal 1 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ze in de meeste telefoon zaken laten knippen zo hoef je geen nieuwe simkaart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan hem goedkoop knippen,een nieuwe micro simkart kopen en dan nummerbehoud of zelf knippen
het makkelijkst is laten knippen
Als je zelf knipt kan het fout gaan en dan ben je alles kwijt en kopen is 15 euro ofzo

Succes