Niet. Uit het buitenland kun je geen Nederlandse 0900 nummers bellen.
escape
12 jaar geleden
+31900

Zo bel je 0900 nummers. De eerste 0 wordt +31 en dan bel je automatisch naar een NL nummer. Dat geld ook als je een mobiel nummer belt.

+31612345678.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
Dat moet je dan maar eens proberen want dat gaat niet werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay, dat wist ik niet, maar als ik weer eens in het buitenland ben, dan zal ik het toch even proberen. ;)
0900 nrs kun je niet bellen vanuit het buitenland. Er zijn ook alternatieven om deze dure 0900 nrs te omzeilen. Dit kun je vinden op www.vraagalex.nl Vanuit het buitenland toets je dan eerst 0031 dan laat je de 0 van het kengetal weg en dan de rest van het nr.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ maar... Voor het woord kengetal liever het woord netnummer gebruiken.
Kengetal is van van Duitse origine en we proberen hier Nederlands te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je google gebruikt kun je zien dat het woord kengetal overal nog wordt gebruikt. Iedereen weet wat ik ermee bedoeld daar gaat het uiteindelijk om.