Hoe zet je (app)gegevens over van de ene Android telefoon op de andere?

Ik heb een Android telefoon, de Samsung Galaxy Mini. Nu ga ik binnenkort een nieuwe Android telefoon kopen (waarschijnlijk HTC), maar hoe zet ik app gegevens over, zoals high scores? En apps in het algemeen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Goeie vraag!

1) Als applicaties hebt staan op je SD kaart dan gaan die gegevens zoals high scores en dergelijke gewoon mee naar je volgend (nieuw) toestel, maar je moet de applicatie wel opnieuw downloaden en installeren...

2) De gegevens van de applicaties die niet op je SD kaart staan zal je helaas (volgens mij) bij je nieuw toestel missen.

3) Wat je ook kunt doen is een backup maken...

Veel succes in ieder geval ;)