Hoe download je via mediafire in installous?

Hoe kan ik apps downloaden via mediafire?
Ik klik altijd op download en dan is hij klaar maar dan vind ik hem nergens om te installeren, kan iemand mij hiermee helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als eerst ga je naar het spel dat je wilt downloaden via Mediafire.
Je drukt op 'downloaden' en klikt mediafire aan.
Er komt dan een vakje te staan met cijfers en letters, in het vakje ernaast vul je die letters / cijfers in die er staan.
Je drukt op submit als je de code hebt ingevuld.
Is hij goed, dan krijg je het volgende scherm. Is hij niet goed dan krijg je een nieuwe code, vul die in.
Als je bij het volgende scherm komt moet je even wachten en komt er als alles is geladen in het groot 'downloaden' te staan in het groen met het aantal KB's erachter.
Klik op 'downloaden' en hij verschijnt bij de downloads.

Zo moet het lukken. Succes !