Wie kan mij helpen aan een stap voor stap uitleg (site of youtube video) waarmee ik zelf mijn iphone 3g kan jailbreaken??

Ik heb per ongeluk een aantal apps verwijderd, deze wil ik graag via de appstore er terug op zetten maar ik kan ze helaas niet meer downloaden want dan moet ik de ios4.3 versie hebben of zoiets....
Ik heb al de nieuwste versie van itunes (ook daar kom ik niet echt uit) en nu lijkt het me handig om mijn iphone te jailbreaken zodat ik ook veel apps kan downloaden en niet de hele tijd een melding hoef te krijgen dat ik een te oude versie heb om een app te kunnen downloaden.
Kun je mij helpen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hmm, ik heb hem ooit zelf proberen te jailbreaken, maar dat lukte niet. Toen heb ik het een vriend van mij laten doen, en dat lukte wel. Ik weet niet of je iemand kent die goed is in dat soort dingen, maar anders kan je hem het beste laten doen.

Als je het toch zelf wilt doen: Wat voor iOS heb je?
Zoek dan bij YouTube: How to jailbreak iphone 3 iOS (En dan je iOS invullen).
Meestal is alles in het Engels, maar het filmpje zal ook alles duidelijk maken,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je met safari op je iphone op jailbreakme.com dan op jailbreak drukken.
Zo is het mij gelukt.
Veel succes!!