Mijn BlackBerry 9900 laadt niet op/reageert niet, wat nu?

Mijn BlackBerry 9900 reageert sinds vanochtend niet, geen teken van leven. Als ik 'm probeer op te laden reageert ie niet, geen lampje niks. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je geprobeerd de accu er even uit te halen en terug in te doen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ Rockalicious ; Ja! Heb het er al een paar uur uitgelaten met de oplader erin, zonder oplader..

Antwoorden (2)

Kijk op de site van het merk van de mobiel misschien staat daar info om hem zelf te repareren en anders moet je ff kijken of er nog garantie op zit en naar de winkel terug brengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je al een battery pull uitgevoerd?
Even de BB omdraaien, achterzijde verwijderen, batterij er uit.
10 seconden wachten en batterij terugplaatsen.], daarna an de oplader.

Let op:
De telefoon zal enige tijd aan de lader moeten liggen voordat hij weer opstart/aan gaat.
Ik meen mij te herinneren dat de battery treshold 15% is, anders starten de OS7 devices niet op.