marketplace opent niet, wat moet ik doen?

als ik marketplace wil openen komt er dit; windows marketplace voor mobiel kan geen verbinding maken.
er is mogelijk een probleem met marketplace op dit moment. controleer de internetverbinding en probeer het later opnieuw.

ik heb hem ook al vaak aan en uit gezet.. maar het werkt niet.

mijn internet werkt gewoon, zowel wifi als 3G.
netwerk ; kpn
telefoon ; htc snap

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
please reageer :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.5K

Antwoorden (1)

Dan moet je naar toepassingen gaan, en dan komt er als het goed is een optie waarop staat NETWERKTOEGANGEN. deze moet je openen en dan op netwerktoegang open zetten.
Als dit niet lukt is er waarschijnlijk iets mis met het mobiel zelf en moet je, Terug naar verkoper brengen, want waarschijnlijk is er dan gewoon een fout op het mobiel zelf. En heb je er garantie op.
Het kan ook zijn dat het aan de plek ligt, wat mij onwaarschijnlijk lijkt, omdat het op je mobiel is.
Anders moet je op het systeem van kpn naar dit hulpnummer bellen :
06-1200 1200 (of 1200)
Een andere raad heb ik helaas niet.