wat moet ik doen om nfs mw op mijn android te spelen

Ik heb need for speed most wanted inclusief data gedownload. Maar als ik de app instaleer, staar er dat ik toch de data moet downloaden. De app en de data staan in 1 map. Wat moet ik doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het van een vriend die heeft het gedownload en op ern usb stick gezet, of dat legaal is gegaan weet ik niet. Zelf heb ik een samsung galaxy sll

Antwoorden (1)

verwijder eerst de officiële app (als je die geinstalleerd hebt)
Doe je telefoon in de pc plugge, en ga naar je telefoon folder:
Android - > Data
daar doe je de data folder in.

daarna installeer je de app en ben je klaar.