Hoe kan het dat mijn iphone netwerk steeds wegvalt?

De ene 1minuut doet die het wel, dan moet die 1 minuut zoeken. Dan heb ik volledige netwerk. En dan gaat hij weer weg, het is sinds vandaag, wat te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lijkt mij niet het geval: 10x je vraag gepost!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@freekfluweel wat bedoel je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt die vraag verzonden met je iPhone en is 10x hier terecht gekomen, dan valt je netwerk vlgs mij niet weg!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via wifi!

Het beste antwoord

even een paar vragen:
1. zit je dichtbij de modem
2. welke Iphone versie heb jij? 3,4,5...
3. het kan zijn dat je op het verkeerde zender zit, dan moet je dat op de computer nakijken.
ik hoop dat je hier verder mee komt.

Jona, van DDW
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is weer gemaakt, heb de iphone open gehaald en alles goed aangedrukt