Ik heb in de avond mijn galaxy advance opgelaad,en opeens in de ochtend startte hij niet meer op,wat is hier aan te doen?

Heb de simkaart en geheugenkaart en ook de batterij eruit gehaald ,en er weer in gezet,maar het beeld werd nog steeds zwart.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

- Zet je Galaxy Advance uit en haal de batterij eruit en doe 'm weer erin.
- Druk nu de Volume omhoog, Homeknop and Startknop tegelijk in.
- Wanneer je het Samsung logo in beeld ziet laat dan de Homeknop los.
- Nu krijg je een bootmenu voor je kiezen en kun je met de volumeknop de juiste optie selecteren. Met de homeknop bevestig je.
- Nu wordt je Galaxy Advance volledig hersteld en krijg je 'm weer zoals je 'm kocht.

Gevonden met Google.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je accu toen je hem hebt gekocht 80% was moet er niet van uit gaan dat hij weer 80% is :D