Ik ga morgen mijn android naar de winkel brengen ter reparatie, hierdoor ben ik hem twee weken kwijt maar blijft mijn whatsapp geschiedenis er wel op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt een backup maken van je gespreksgeschiedenis voor een deel. Dit kun je doen via whatsapp zelf. De backup word dan opgeslagen op de SD kaart in je toestel. De SD kaart moet je dan wel zelf houden én niet meegeven bij de reparatie. Normaal doet whatsapp elke 24 uur een backup, maar je kunt het ook handmatig doen:

1. Open het menu van Whatsapp
2. Ga naar instellingen
3. Ga naar gespreksinstellingen
4. Kies voor "Back-up maken van gesprekken"
5. Toestel slaat de back up op de SD kaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar kun je niet vanuit gaan. Over het algemeen wordt onder een reparatie ook verstaan dat ze je telefoon kunnen resetten om uit te sluiten dat er een softwareprobleem is.