Mijn iPod start niet op, hij gaat niet verder dan het Apple logo. Wie helpt mij??

Mijn iPod Touch 1G 16GB start niet verder op dan het Apple logo na een mislukte update. Hoe kan ik dit verhelpen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Druk de vergrendel knop+thuis knop+volume omhoog knop een paar seconde in.
De iPod gaat dan uit… (Reset) je houdt je gegevens gewoon.
Dit werkt vaak wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat hierboven word gezegd kan werken. Indien dat niet werkt zal je 'm achter iTunes moeten leggen. Je moet dan weer de fabrieksinstellingen erop zetten. De kans is erg groot dat ie het dan weer doet, alleen je bent al je gegevens kwijt. Als ie dan nog niet opstart, moet je 'm opsturen naar Apple.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het duurt best lang voordat hij opgestart is, dus misschien wacht je te kort of je moet gewoon naar een Apple store gaan daar hebben ze meestal wel een oplossing !