Is er al een Android 4.0 Update voor ALCATEL OT-995?

Ik heb deze smartphone het is een goeie telefoon voor zijn prijs.
maar mensen zeggen er komt een update voor deze telefoon is die al beschikbaar?

Toegevoegd na 21 minuten:
wat toevallig ik drukte net op controleren voor nieuw firmware en toe kwam hij met de android 4.0

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, de upgrade is er. Op deze website vind je de link: http://alcatelonetouch.nl/alcatel-ot-995-krijgt-android-4-0/
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat toevallig ik drukte net op controleren voor nieuw firmware en toe kwam hij met de android 4.0
Pieter2011
11 jaar geleden
Nou zeg, da's ook toevallig! De update is nog niet zo lang geleden verschenen, maar fijn dat je hem binnenkrijgt. Iedereen is er erg lovend over. Veel plezier ermee!