Wat kan ik nog doen om toch Wi-Fi te verbinden met mijn Samsung Galaxy Mini?

Ik bezit een Samsung Galaxy Mini 2 s6500. Ik heb echt alles geprobeerd om de verbinding met het Wi-Fi te kunnen maken maar echt niks helpt. Een update maken hielp niet, de gegevens te 'vergeten' en weer opnieuw in te voeren hielp niet, ik heb ook nog de klantenservice aan de lijn gehad. Die probeerde de kanaal cijfers te veranderen en toen lukte het weer niet. Ik ben echt ten einde raad. Buiten lukt het Wi-Fi wel. En op mijn laptop doet hij het ook gewoon.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op je router zit een knop die hou je ingedrukt tot er een lampje gaat knipperen terwijl hij knippert op telefoon naar wachtwoord invoeren dan gaat hij laden en is hij verbonden ik hoop dat het lukt