Ik wil een nieuwe mobiel kopen met touchscreen maar ik heb erge zweethanden heeft dit gevolgen voor mijn mobiel?

Ik heb dus heel snel zweethanden, maar ik weet niet hoe ik daar van af kom. En nu wil ik een mobiel kopen met touchscreen, maar dan word heel je beeldscherm vies en vettig. Maar heeft dit gevolgen voor mijn telefoon?? Of ie dan te vochtig is want hij is niet spatwaterbestendig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Je kunt van die doorschijnende folie erop "plakken" . Daardoor blijft je schermpje schoon .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het antwoord goed maar ook de reactie" erg bedankt

Andere antwoorden (4)

Heb ook zweet handen. Maar nooit geen problemen met mijn telefoon. Wel dat het scherm wat viezer word. Maar een doekje erover en klaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In principe kan dat helemaal geen kwaad, over je scherm kun je bij wijze van spreken liters water over heen gieten, zolang het de rest van het mobieltje maar niet raakt.

Ook de vettigheid waar je bang voor bent kan helemaal geen kwaad. Je kunt altijd van die lcd screen cleaner spray kopen en hiermee je scherm schoon maken als het al vet wordt. Let wel op dat je deze spray niet in de luispreker of microfoon spuit, want deze zitten vaan net boven of in het scherm geïntegreerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet zeker dat dit echt geen kwaad kan. Ken een man die heeft zo veel last van zweethanden dat het gewoon van zijn handen afdruipt en die heeft een iPhone.. Zonder bescherming. Tip botox tussen je vingers ben je zo van je klamme zweethandjes af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt er een bescherm folie over het scherm plakken, dan weet je dat er zoiezo niks kan gebeuren.