Wat is de lichtste en dunste case voor de iPad Mini? Of lukt het gewoon met alleen een SmartCover?

Voor een normale prijs?
Liefst een site.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een SmartCover is prima te gebruiken voor je iPad Mini. Het voordeel van deze iPad hoes is dat hij perfect aansluit op je iPad Mini. Je scherm blijft schoon, beeldscherm gaat direct uit als je de SmartCover erover heen plaatst en je kunt hem vouwen zodat je je iPad omhoog kunt plaatsen. Dat typt makkelijker. Welke hoes het dunste is weet ik niet, maar er zijn wel veel meer soorten. Zou zeker eerst even rondkijken voor je meteen de Apple SmartCover gaat kopen. Deze is vrij prijzig. Zelf heb ik goeie ervaringen met de winkel Beschermhoes.nl.