Beste gratis, geen internetbenodigde navigatiesysteem voor Android? (Samsung Galaxy S Plus)

Welke navigatie app kan ik het beste gebruiken? Het moet geen internet nodig hebben en gratis zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

sygic lijkt erg goed te werken... Deze kun je altijd proberen :) de kaarten zijn een kleine 50 euro, wat een stuk minder is dan een los navigatiesysteem. :) kijk maar even of dit genoeg is voor u!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan gebruik maken van het gratis pakket Navfree van Navmii.
Of OsmAnd van Anvisics
Hier een link met nog een aantal;
http://www.gratissoftware.nu/gratis-navigatiesysteem-navigatie-software.php

Zoals je ziet zijn er diverse verschillende applicaties met elk hun eigenaardigheden.

Ik zweer zelf bij Co-pilot.
Het is een betaalde navigatiepakket, maar je hebt kaarten over nagenoeg de hele wereld.
Ik heb zelf de kaarten van geheel europa, veel verder kom ik niet zo vaak meer.
De kaarten en interface kun je vergelijken met TT de gebruiksvriendelijkheid is ook prima te noemen.
Ik heb Co-pilot vaak gebruikt als backup voor in de vrachtwagen als de eigen Gps weer eens kuren had.

Met een simpele zoektocht op het internet vind je ook gratis versies ( rare eigenschap van deze zijn dat die goedkoper zijn dan de betaalde versies ) de legaliteit van een dergelijke download is natuurlijk wel weer twijfelachtig.

Volgens geruchten zou TomTom binnenkort ook een app uitbrengen, maar als je daarop wilt gaan wachten ......

Co-pilot;
http://www.copilotlive.com/uk/

TomTom voor android;
http://www.techzine.nl/nieuws/30335/tomtom-deze-zomer-naar-android.html