Waar kan ik FaceTime krijgen in de AppStore? (voor mijn IPhone)

Op de IPhone staat geen FaceTime. Kan ik deze alsnog krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

FaceTime is een standaard app die op je iphone staat. Om te activeren moet je naar: Instellingen>FaceTime>Daar moet je Apple ID invoeren, dat is hetzelfde waarmee je inlogt in de appstore
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
FaceTime staat al standaard op iPad, iPhone, iPod. Dus dat wordt zoeken maar